Váz és Villa: A Crewkerz egy francia gyártó. Az vázaik híressé váltak, a tartósságuk és merevségük miatt. A első szériák még kimagaslóan nehezek voltak, emiatt a grammániások nem kedvelték, viszont a hosszútávra vásárlók igen. Az Ultimate vázak megkaptak minden fejlesztést ami jelenleg a piacon elképzelhető és így profi szintre emeli ezt a modellt és vele együtt a márkát. A váz fejcsöve alul 1,1-8"-os míg felül 1,1-5"-os, így kialakítva a Tapered villa beszerelésének lehetőségét. A váz AS30-as hajtásrendszerrel kompatibilis. Ez a hajtás egy 2 részes középcsapágyból és hajtókarból áll. A kerék a vázba 12mm-es tengellyel illeszthető be, míg a villába 9mm-es tengellyel rögzíthetjük. A lánc feszítését egy duplagörgős láncfeszítő biztosítja. Ennek szerelése és beállítási módja gyerekjáték és mellette folyamatos feszességet biztosít új lánc felrakását követően is. Kerék szett: A Waw kerekek az átütőtengelynek és a széles agyháznak köszönhetően meglehetősen merevek. Az első agy 9mm-es tengellyel rögzül míg a hátsó 12mm vastagságú. Az átütő tengely hihetetlen egyszerű, egy oldalról tudjuk ki és betenni a tengelyt és csak egy Torxkulcs szükséges hozzá. A felnik természetesen nagy könnyítő lyukakkal rendelkeznek a súly csökkentése érdekében. A gurulást a Vee Tire gumik biztosítják a bringán. Oldalfala némileg erősített, futófelülete pedig sűrű egyirányú mintázattal ellátott. Fékerő a felnire: A fékbetétek felnire való erőhatását a Crewkerz esetében is a Magura munkahengerek biztosítják. A Magura Cylinderek Trialtech fékkarokat kaptak. A Trialtech egy Angol cég akik nem gyártanak mindenféle alkatrészeket, de amit gyártanak az jó. A kar egy darab kovácsolt öntvényből készül amihez egy íves kart illesztettek, hogy minden egyes fékezésnél kényelmesen belefeküdjön az ujjunk. Ne felejtsük el, hogy ezeknél a kerékpároknál a gyártók a Magura Gyári fékbetétjét adják a kerékpárhoz, viszont ezek a Triál felhasználására NEM alkalmasak! Váz szett Váz: Crewkerz Jealousy Ultimate 26” Villa: Crewkerz Karbon 26” Váz jellemzői A Crewkerz vázak abszolút profi kategóriát képviselnek. A fejcsőnél való illesztés, a láncvilla alja és a yoke rész ahol több vázcső és számos hegesztés található biztosítja a váz nagyon masszív küllemét, tartósságát és hihetetlen merevségét. A villanyak Taperedes vagyis alul 1.5" felül pedig 1 1/8"-os. Az alsócsőn elhelyezett hajlítás nagy ellenállást biztosít a fejcsőnek, hogy tartós legyen. A váz csak BB30-as hajtásrendszert tud fogadni. A papucs csak a Waw kerékaggyal kompatibilis. A láncfeszítés egy dupla görgővel ellátott feszítő melynek feszességét egy rugó előfeszítése biztosítja. Hatalmas előnye, hogy a feszítőt elég egyszer beállítani és ahogy nyúlik a lánc a feszítő automatikusan feszesen tartja. Kerekek: Első/Hátsó kerékagy: Waw átütő tengelyes kerékagyak Első/Hátsó felni: Waw 28 és 32 lyukas felni Küllők és küllőanyák: Húzott 1,8-as húzott küllők és piros küllőanyák Eslő/Hátsó Külsőgumi: Vee Rubber WAW Edition 26’’ Belsőgumi: Maxxis belsőgumik Felszereltség: Kormánycsapágy: Crewkerz Integrált Tapered 1 1/8” – 1.5” kormánycsapágy Kormányszár: Crewkerz WAW 155mm x 20º Kormány: Crewkerz Ultimate Carbon, 108mm emelésű, 720mm széles Markolat: Waw szivacsmarkolat Fékek Magura munkahengerek Trialtech fékkarral szerelve Hajtás: Középcsapágy: Crewkerz WAW AS30 Középcsapágy Hajtókar: Crewkerz WAW AS30 175mm hajtókar Pedál: Crewkerz WAW szimplakeretes pedál Racsni: Crewkerz 135.9 racsni, 18T Racsnivédő: Crewkerz WAW Bashguard Fogaskerék: Crewkerz acél fogaskerék, 15T Lánc: KMC 610HX Láncfeszítő: Crewkerz integrált láncfeszítő